gårdagens uteritt i solnedgången

Hann inte o blogga igår efter att jag ridit.
Red ju ut, tillsammans med pappa som gick och så kom mamma med cyckeln sen med. mysigt! :)
Red bara Eklunda rundan och det räckte gott och väl. Blev mest en lugn ritt, med mest skritt och trav, tog bara galopp på grusvägen. Oskar var hur som helst skit PIGG!
Han har så sjukt fint steg i traven också, de sa mamma med. duktiga ponnyn min!
aja, kom in från stallet typ vid 10 och så satt jag bara vid datan och kollade på lite hemsidor jag ska beställa från.
Ska beställa ett par bakskydd till Oskar, ett regntäcke till Oskar, och en flughuva till Idol.
Ska kanske beställa ett par framskydd också, får se. ;)

aja, vaknade typ halv 10 idag, gött med sovmorgon!
Hade tänkt o dra till Pernilla och rida sen, men de gick visst inte. :(
Ska antagligen va med någon kompis senare. Ska rida sen också.

vi hörs later on mah lovers. chaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0