jag lever

Tjo!
Tänkte bara säga att jag lever, har inte haft nån vidare blogglust de sista och bara kikat in på alla andras bloggar.
Men har nu fått tillbaka den, och har en del bloggideér nu som kommer komma upp här sen.
Men ni får även komma med en massa förslag.
Som sagt orkar jag inte skriva om allt som hänt det senaste men ja..
I torsdags så skjutsade iaf mamma mej till Pernilla. Jag tog in Nettan och fixxade iordning henne.
Skrittade sedan fram och gick upp till paddocken. Skulle ha hoppträning för Pernilla.
Så medans jag red fram byggde hon fram. Blev en liten bana typ med lite linjer osv.
Ett räcke på lång sidan, en oxer på medellinjen och ett räcke på varje snett igenom om ni fattar?
Aja, skit samma det gick iallafall sjukt bra, det går bara frammåt och frammåt nu.
Hoppade inte så värst högt. Räcken låg väll på en 90 - 1 m i slutet, och oxern på typkanske 85 och så räckena på en 80 oxå typ. Men övade mycket linjer som sagt och hoppade en liten bana med mycket svängar så det gick superbra ändå. Man kan inte alltid hoppa högt, även fast det är kul.

Sen igår så hämtade min kusin och min  brorsa upp mej i skolan när jag sluta, eftersom han redan har sommarlov.
Vi fick sluta en halvtimme tidigare eftersom de va student osv.
Så sen åkte vi till donken och köpte glass och sedan vidare till stan och kolla student tåget.
Sen åkte vi hem och hämta hennes kille och så kollade vi på när alla studenter kom på flaken och alla utkastare osv. Sen så åkte vi hem till min kusin och fikade rabarberpaj och jordgubbar.. mums!
Senare vid typ 5 åkte vi hem.
Skulle igentligen på poolparty hos Isabelle vid 6 men det blev inget då det var sådär väder.
Så var hemma och chillade ist.

Imorse åkte jag och mamma på hästloppis på hembygdsgården.
Det var en hel del grejer men mest till små pållar, men fick iaf med mej ett par stigbyglar, ett reflexländtäcke, en remont nosgrimma till Idols träns och ett par urgulliga gråa benskydd men rosa lurv i. :D
Bilder kommer , om jag får 3 kommentarer :)

Amanda kommer senare sen med, vid typ 1 eller nått så ska vi rida och sedan chilla osv.
Hörs later on. kram!


Kommentarer
Postat av: Vilma

:) <3

2012-06-09 @ 11:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0