midsommarhelgen över..

puh, äntligen har jag ytterst lite tid kvar som jag ägnar åt bloggen.
Har verkligen haft fullt upp här på kusten under midsommar.
I fredags  (på midsommarafton då) så åt vi först mat på dagen tillsammans med alla grannarna.
Sedan gick vi ner och dansade runt midsommarstången vid stranden och så fick alla barn gratis glass. :D
Efter det gick vi upp till husvagnarna igen och så gjorde jag tårtan vi skulle äta.
De va typ marängtårta med grädde, jordgubbar och daim på. mums!
Sen på kvällen grillade vi och sådär och sedan gick jag, Johan, Tobbe och Viktor ner och kolla i pubben.
Men de var tydligen 18 års gräns då så vi fick inte gå in.
Så vi satte oss i receptionen och chilla ist.
Igår så chillade vi typ bara hemma och så har jag vart med min 5åriga urgulliga granne lite.
och även med Linnea, hennes storasyster. :)
aja, orkar inte berätta mer nu då vi inte gjorde nått särskilt igår.
Vi åker hem typ 12 så isabelle komemr nog o rider sen med.
chaoo sålänge :)
 
 

Kommentarer
Postat av: J O N S S O N L ♡

SV: Följer :) (förlåt för sent svar..)

2012-06-24 @ 13:04:29
URL: http://jonssonl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0