åhh..

..myygadd , förlåt x1000 att jag inte bloggat på typ två veckor. Har typ knappt rört datan sen dess, bara kollat fb o bloggar i mobilen och så. Men jag har inte haft blogglust eller tid för den delen heller.
Fina Nettan var såld och skulle åkt för nån vecka sen, men de blev nått strul så hon ska inte åka.
Har ridit henne och Juni mycket de sista. Bästa ponnysarna.
Just nu är jag , mamma och pappa på kusten (i vår husvagn då) och ska va här tills på lördag. Låångheelg! gött.
Vi var även här förra veckan, lördag-söndag och påvägen hem i söndags hoppade vi in snabbt på hööks där jag fick med mej ett nytt fleecetäcke till Oskar , då han har gjort sönder sitt. Och så köpte jag en matchande grimma till, typ äppelgrönt. Kommer bild senare. Köpte även en påse hästgodis, ett par nyonrosa ridstrumpor och en till putssvamp.
Ska nog även dit nånn dag i helgen tror/hoppas jag. Har med mej lite pengar så nått handlat blir de väll. ;) haha.
Ganska långt inlägg men ja, skit samma. Bloggar mera sen. Ska ut till Rufus en stund och mysa lite. Han är ju också med, hihi. Hörs sen! :)
Rufus förra sommaren.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0