fårlåt x1000

Jag vet, ja har inte bloggat på några dagar m♥en jag har inte mått så jättebra de sista.
Berättar iaf lite snabbt om söndag, måndag och idag då.
söndag: Var först på konfirmation för min kusin i stan, och så hade dom kalas o så efter.
Sen kom Amanda och vi red en kost barbacka sväng.
Först korta rundan i skogen och sen lite på gärdet , vi tog även några bilder som ni kan få sen när jag fått som av Amanda. Sedan städade vi hela sadelkammaren och putsade alla träns, sadlar, martingall osv.
Vi smörje även in deras hovar.
måndag: Tilda följde med hem och så flyttade vi över alla hinder till andra "hagen" , eller typ en gräspaddock.
Det var jobbigt kan jag säga , över typ 20 grader varmt med. :s
Och de tog tid. Amanda kom up med Molly med så vi skulle ridit med henne men så var Tilda tvungen o åka hem så vi släppte Molly i hagen en stund och så red vi dom små ist. Blev ett kort hoppass , eftersom de var så varmt.
Men de gick superbra för mej och Oskar. Idol skötte sej utmärkt i början men i slutet börja han o vägra på vågplanken. Men till slut kom han över. Vi red i alls länge men lite intensivt då, jag och Oskar hoppade väll 70 eller nått i slutet bara, duktig plutt <3
Och så idag då, var först Högelidmästerskapen i skolan, alla 5or och 6or var med då.
Jag hade kast med liten boll och kulstötning. Det gick väll okej om jag säger det så, det kunde gott bättre men även sämre så jag är nöjd iaf. :)
Sen så hämtade Amandas mamma mej o amanda och skjutsade hem mej.
Så satte jag mej vid datan en stund och så, skulle gått ut o solat med men jag kända att jag behövde blogga lite först. och nu ska jag in till mina grannar en stund. Vi hörs senare, kram!
/Maja

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack så jätte mycket bästa du! <3

2012-05-23 @ 10:58:41
URL: http://ponnyprinsessorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0